29 januari 2011

Adam ♡

Adam


5 kommentarer:

  1. Åh vilken vacker bild på Adam. Rufsigt hår, fräknar på näsan och glitterblick.
    Så fin ton i bilden.

    Gillar headern MYCKET!

    Kram Lissen

    SvaraRadera
  2. Så fint och somrigt kort på Adam. I like! En fin header har du också gjort! Gillar det så mycket!

    Hoppas ni mår bättre nu!

    Kram Josefine

    SvaraRadera
  3. Love the freckles! Great photo.

    SvaraRadera
  4. Sicka underbara fräknar!
    Tycker jätte mycket om bilden och får mig att längta till sommaren....

    SvaraRadera
  5. Men va snyggt foto. Såg din bild längre ner där killarna sitter och äter jord. Jag säger bara GUD SÅ SKÖNT att det inte bara är mina twins som gör sådant här. De åt jord med tesked när de var mindre... Fortfarande vid snart 7 års ålder har de grejjer i munnen.. Andra barn har slutat med det för lääääänge sen men inte mina inte. Suck. Sitter de framför tv´n så är alltid fjärrisen i någons mun. Hoppas att det går över ngn gång.
    Men det var kul att se dina sötnosar sitta i en blomkruka. det fick mig att skratta. =) Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva en kommentar ♡