22 september 2010

Götet

goteborg

Göteborg har ju oxå fått ett pariserhjul mitt i stan/hamnen som jag såg på lite närmare håll sist jag var uppe och parkerade i Femmanhuset :) - passade på att knäppa en bild - hade macrot på så mer än så här fick jag inte med ;o) Såg ju lite märkligt ut med ett pariserhjul just där men helt okej ändå på nåt sätt - vet faktiskt inte hur Göteborgarna reagerat på detta - har inte följt debatten då jag inte har GP längre - men de har säkerligen reagerat för det gör de alltid ;o).

Som go´ göteborgare måste jag ju (trots att jag bor i Varberg numer) lägga in en lite kuling som jag såg på Facebook häromdagen...

Det är inte farten som dödar, det är smällen...
It´s not the fart that kills, it´s the smell...

Ha det så gott !


1 kommentar:

  1. Snygg bild! Vi får ta oss en tur till Göteborg snart :)
    Tack för titten!

    Kram Josefine

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva en kommentar ♡