20 juni 2010

SommarNatt

sommarnatt
sommarnatt1
sommarnatt3

17 kommentarer:

  1. Härliga sommarnattsbilder. Den nedersta blir min favorit. Det är något med ljuset på molnen. :-)

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder! Jag gillar också den sista bäst....färgerna är fantastiska, och fåglarna gör sitt för att få liv i bilden.

    SvaraRadera
  3. Väldigt vacker triss där jag inte kan välja nån favorit, snyggt!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig kväll det måste ha varit att vandra där nära havet. Små lätta moln...........
    Tack Johanna, du vet att jag trivs här på din sida. Fina bilder och ditt alltid trevliga sätt
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så fin triss du bjuder på. Man vill helt klart till kusten och ta en kvällspromenad längs med stranden. Jättefint!

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  6. Finfina trissbilder! Scrollade upp och ner flera gånger :) andra bilden blir min favorit :)

    http://foto.rudenius.se/category/PC-MandagsTema.aspx

    SvaraRadera
  7. Tänk så "många himlar" vi har.. både i färg och form;) Riktigt vackra alla tre var och en för sig:)

    SvaraRadera
  8. Jättevackra bilder! Ettan blir fav.

    SvaraRadera
  9. Fin liten triss, favoritbild blir den sista där det ser ut som molnen speglar sej i molnen.
    Ha en skön vecka;-)

    SvaraRadera
  10. Jättevackra och härligt rofyllda sommarnattsbilder. Svårt att säga någon favorit, men jag tror den översta :)

    SvaraRadera
  11. Snyggt, får mig att längta till semester.

    SvaraRadera
  12. Jag gillar verkligen din bilder! Grattis till veckans triss!

    SvaraRadera
  13. Härliga, härliga bilder !!!!!
    Tack för din komment i min blog !

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva en kommentar ♡